Kvalitet


Upravljanje kvalitetom je zanimljiv proces

Tajne naše proizvodnje

Malo ljudi, koji kupuju radijatore, zna da su usvojeni isti zvanični standardi za procese kontrole kvaliteta kao i za marke čelika ili elemenata sistema grejanja. Međunarodni standardi (ISO 9001, ISO 14001, ISO 8402) duboko su ugrađeni u rad preduzeća "Lemax" i predstavljaju njegovu osnovu.

Sistem kontrole kvaliteta je usvojen od strane kompanije tokom proizvodnje kotlovske opreme. Stoga smo odmah, nakon puštanja u rad zavoda za proizvodnju radijatora, uveli sistem kontrole koji je u skladu sa standardima. Proizvodnja LEMAX Premium radijatora je inicijalno izgrađena na parametrima visoke kontrole kvaliteta i u tome je njena prednost u odnosu na preduzeća koja uvode kontrolu kvaliteta u već pokrenute procese proizvodnje.

Kontrola kvaliteta predizeća "Lemax" obuhvata:

  • proizvodne procese;
  • logistiku;
  • sistem prodaje;
  • tok dokumentacije;
  • brigu o životnoj sredini;
  • obezbeđivanje resursa, uključujući ljudske resurse.

Naš pristup je sveobuhvatan i naučni

U organizaciji kontrole kvaliteta, preduzeće "Lemax" koristi najbolja naučna dostignuća u oblasti upravljanja projektima – statističku kontrolu kvaliteta, Pareto i Deming metode.

Procesi upravljanja kvalitetom se zasnivaju na dobro poznatom Demingovom ciklusu: Planiranje – Izvršenje – Provera – Korekcija. Prema ovom univerzalnom ciklusu grade se sve faze i nivoi rada kompanije

U fazi planiranja mi:

  1. definišemo ciljeve i procese koji do njih vode;
  2. opisujemo poslove potrebne za postizanje ciljeva;
  3. planiramo dodelu i distribuciju resursa neophodnih za postizanje ciljeva. Tokom planiranja moraju se uzeti u obzir interesi kupaca i zaštita životne sredine;
  4. Izvršenje radova ostvaruje se strogo u skladu sa planom.

Provera je važna faza u kojoj prikupljamo sve informacije o dobijenom rezultatu, analiziramo podatke uzimajući u obzir ključne pokazatelje učinka (KPI), identifikujemo odstupanja i analiziramo njihove uzroke. Za svaki proces utvrđuju se kriterijumi i metode kontrole.

Tokom korekcije mi eliminišemo ne samo odstupanja od standarda kvaliteta, već i njihove uzroke.

Takav ciklus omogućuje izbegavanje neočekivanih povreda kvaliteta, mnogo pre nego što radijatori dođu do potrošača.

Podvrgavajući Demingovom ciklusu sve proizvodne i prodajne procese, analiziramo njihovu povezanost i redosled, i raspoređujemo procese po redosledu koji je optimalan za proizvodnju i proizvod.

Takav pristup nam omogućuje da izgradimo poseban sistem kontrole kvaliteta – sveobuhvatan, potpun i razuman.

Povratne informacije

Povratne informacije su neophodne za objektivnu ocenu kvaliteta. Cenimo povratne informacije kupaca i predloge zaposlenih za poboljšanje kvaliteta proizvoda i proizvodnih procesa. Mišljenje potrošača smatramo dragocenim izvorom informacija o kvalitetu naše robe i usluga, i važnim dodatkom mišljenjima profesionalnih revizora.

Tim predizeća "Lemax" konstantno analizira i preispituje kako proizvodne procese, tako i sam sistem kontrole kvaliteta. Redovna analiza obezbeđuje relevantnost sistema kontrole kvaliteta, sprečava kvarove i aberacije.

Bliže kupcu

Potrebe kupaca predstavljaju ključno merilo za sve proizvodne procese kompanije "Lemax". U cilju proučavanja nivoa zadovoljstva kupaca, stalno prikupljamo informacije od naših kupaca i dilera, implementiramo nove načine komunikacije sa potrošačima, uključujući komunikaciju na forumima i društvenim mrežama. Kompanija nastoji da minimizira broj reklamacija kupaca, unapređujući proizvodnju i servis.

Personal

Svesni smo da su ljudski resursi najvažniji u svakom procesu. Održavanje visokog profesionalizma svih zaposlenih jedan je od prioriteta kompanije "Lemax".

Da bismo održali i unapredili nivo kvalifikacije zaposlenih, redovno provodimo obuku i motivaciju kolektiva, učimo zaposlene ne samo da obavljaju neposredne zadatke, već i da kvalitetno i efikasno sarađuju jedni sa drugima.

Zaštita životne sredine

Danas međunarodni standardi kvaliteta podrazumevaju da preduzeća moraju da vode računa o prirodi.

Proizvodnja Lemax Premium radijatora nalazi se u gradu Taganrogu, malom i lepom letovalištu na obali Azovskog mora, tako da osećamo posebnu odgovornost da sačuvamo čistoću i jedinstven karakter našeg grada.

Svi proizvodni procesi su projektovani tako da nanose najmanje štete životnoj sredini i proizvode minimalnu količinu otpada. Kompanija je sačinila poseban dokument, posvećen politici zaštite životne sredine. Takva politika je dobro poznata svakom zaposlenom u kompaniji i svi, od višeg rukovodstva do običnih zaposlenih, motivisani su da je primene. U dokumentu se posebno navodi da se svaka odluka u kompaniji donosi uzimajući u obzir faktor uticaja na životnu sredinu.

Ko je za to odgovoran?

Nesumnjivo, planiranje procesa i upravljanje kvalitetom su pre svega zadatak najvišeg rukovodstva kompanije, a kontrolu kvaliteta vrši posebno odeljenje u proizvodnji.

Međutim, nikakva odluka se ne može sprovesti bez podrške tima. Stoga podižemo svest zaposlenih i nastojimo postići da je svaki od njih svestan svoje uključenosti u ukupnu brigu o kvalitetu finalnog proizvoda. Odredbe naše politike kvaliteta duboko su integrisane u svakodnevni rad i utiču na apsolutno sve zaposlene u kompaniji.

Briga o visokom kvalitetu radijatora prožima svaku fazu rada kompanije „Lemax“. To nam omogućava da potrošačima ponudimo proizvod pristojnog nivoa, a zaposlenim – privlačne uslove rada. Samo zajedno sa motivisanim zaposlenima i aktivnim kupcima možemo stvarati radijatore najvišeg kvaliteta i ruske proizvodnje.